Sunday, April 7, 2013

Unicornii viselor noastre

Mic dejun in familia noastra:

O: Daca la noapte nu mai dorm cu unicornul Harpa, care imi aduce vise bune, atunci o sa am vise rele.
R: Nu o sa ai vise rele, si unicornul Liria iti aduce vise bune.
O: Dar daca nu o sa visez urat, ci chiar o sa vina Pantheea la mine in camera?
R: Pai dai cu apa pe ea si se micsoreaza si scapi.
O: Pai eu doar ma joc ca am apa, dar daca vine chiar Pantheea adevarata, ce se intampla?
R: Atunci arunci cu apa din sticluta ta, din care bei noaptea.
O: Cum sa arunc cu apa din sticluta mea, dupa aia eu ce mai beau? O sa mor de sete.
R: Atunci iti dau apa din sticluta mea.
O: O sa ne imbolnavim.
R: De ce sa ne imbolnavim?
O: Pai daca tu esti bolnav si bem amandoi din aceeasi sticla, o sa ne imbolnavim.
R: Dar eu nu sunt bolnav.
O: Ei, las-o balta.


Legenda:
   Pantheea este un fel de vrajitoare dintr-un desen animat acceptabil, asa, in medie. In familia noastra adultii il considera urat cu spume si copiii, minunat, deci facand media, este un desen acceptabil. Vrajitoarea se micsoreaza daca e stropita cu apa din niste bratari ce se gasesc probabil la toate supermarketurile. In plus scopul vrajitoarei este sa necajeasca unicornii cu orice pret. Se ajunge chiar la barbaria de a le confisca, nu stiu cum exact, coarnele.
"Uite mami, acum sunt doar niste cai."

Sunt convins ca am gresit sa-i lasam pe O si  R sa se uite le desenele astea, asa cum vom mai gresi cu multe lucruri de acum inainte. Insa daca la fiecare pas vor gasi impreuna un plan de lupta, o metoda de a se apara unul pe celalalt chiar si doar imprumutandu-si sticlele cu apa, atunci tot raul spre bine.

Mihai
 

No comments:

Post a Comment